.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بمب خبری موتلفه در دقیقه 90 انتخابات

یزدفردا "حزب موتلفه ی اسلامی در تلاش است تا در دقیقه ی نود، یک کاندیدا از حزب خود را به عنوان کاندیدای مطرح اصولگرایان معرفی کند.

نام این کاندیدای 60 ساله که در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری استاندار بوده و الان یکی از معاونان ثابت موتلفه هست قراره تا اخرین دقایق مخفی بمونه تا به بمب تبلیغاتی تبدیل بشه.

گفته می شه این فرد به دلیل برخی اختلافات حدود 1 ساله که از حضور در جلسات شورای مرکزی حزب سر باز زده تا بدون دغدغه ای برنامه ی انتخاباتی اش را تنظیم کند.

گویا قرار است از آقای ناطق هم در کابینه اش استفاده کند و دولت در سایه اش را انتخاب کرده و شاید برای تبلیغات تمام کابینه اش را معرفی کند در کابینه ی وی افرادی از اصلاح طلب ها هم دیده می شوند و گویا هماهنگ کننده اش با اصلاح طلب ها آقای م.ک نماینده ی اصلاح طلب سمنان هست که از سال های 61-2 با ایشان سابقه ی رفاقت دارد.

گویا برنامه ئ اهداف کلی اش را تنظیم کرده و منتظر است تا با اعلام کاندیداتوری مواضعش را به اطلاع همه ی احزاب برساند یکی از برنامه های اصلی اش پر رنگ کردن نقش احزاب گفته شده.

کسانی که صحت این خبر را ازمی توانند تائید کنند :

اسدالله بادامچیان(که تکذیب خواهد کرد اما از سال 42 با این شخص رفیقه و در صورت انتخاب شدنش هم معاون یا مشاور ارشدش خواهد شد)

ناطق نوری ( سیاست مدارانه جواب می ده، اما در چند جلسه با این کاندیدای احتمالی مذکراتی داشته)

محمد نبی حبیبی (رقیب دیرینه و دوست بالقوه اش هست و احتمالا از وزرایش باشد)

میرسلیم ( شاید بی خبر باشد اما حتما در کابینه اش خواهد بود)

حبیب الله عسگر اولادی ( مربی و مرشد این کاندیدای احتمالی هست و قطعا در وهله ی اول تایید نخواهد کرد- از ایشان راجع به علت غیبت 1 ساله ی این کاندیدا در جلسه ی شورای مرکزی باید سوال شود)

امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه ( تنها کسی است که شاید لاپورت بدهد)

انواری-رئیس کمیته ی امداد ( دوست 30 ساله ی این کاندیدا که مدتی هم همسایه ی او بوده و باید در جریان باشد و کمکش خواهد کرد)

سبحانی نیا نماینده مجلس( عید دو سال قبل در یکی از مناطق آزاد چند روز میهمان ویژه ی او بوده و از دوستان قدیمی یکدیگر می باشند.)

یزدفردا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.6 seconds.